از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 46820

22 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد باقر کشفی روز پنجشنبه در نشست با جمعی از مدیران ستادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: با بازآموزی و آموزش کوتاه مدت نیروی انسانی می توان سطح دانش و اطلاعات این ظرفیت مهم را به بهترین شکل ممکن به روز رسانی کرد.وی با تاکید بر انجام امور به بهترین شکل ممکن و […]

به گزارش خطرنگار، محمد باقر کشفی روز پنجشنبه در نشست با جمعی از مدیران ستادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: با بازآموزی و آموزش کوتاه مدت نیروی انسانی می توان سطح دانش و اطلاعات این ظرفیت مهم را به بهترین شکل ممکن به روز رسانی کرد.
وی با تاکید بر انجام امور به بهترین شکل ممکن و تلاش برای رفع مشکلات مردم، افزود: باید در تمامی حوزه های اداری نظم و انضباط، وجدان کاری و پایبندی به قانون و مقررات مشهود باشد.
مشاور عالی استاندار هرمزگان تصریح کرد: از مجموعه استانداری انتظار است که تمامی مدیران آن از هر حیث الگو و نمونه باشند تا بتوانند ماموریت های محول شده را به درستی انجام دهند و بر عملکرد دیگر دستگاه ها نظارت داشته باشند.
کشفی با تاکید بر وجود روحیه خلاقانه و نوآورانه در مدیران به منظور ایجاد فضای هر چه بهتر جهت خدمت رسانی به مردم، گفت: فضای کار نباید برای نیروها به یکنواختی و روزمرگی تبدیل شود.
وی نیروی انسانی را مهمترین رکن پیشرفت جامعه دانست و اظهار کرد: لازم است مدیران در مجموعه خود هر از گاهی با دمیدن روح تازه موجب تحرک و پویایی مجموعه شوند.
این مقام مسوول بیان داشت: باید ظرفیت های نیروی انسانی را شناخت و از آنها استفاده کرد زیرا پیشرفت جامعه در گرو نیروی انسانی کارآمد و توانا است.
۷۱۹۸/ ۶۰۴۸

انتهای پیام /*


سیاسی


استانداری


دوره های آموزشی


هرمزگان

نظرات بسته شده است.