از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 46630

117 بازدید

غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در نشست کارگروه های ۲۳ گانه برگزاری آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استانداری خوزستان افزود:باید فضای نشاط را در جامعه باز نشر داد و اجازه نداد فضای یاس و ناامیدی به مردم تزریق شود زیرا عایدات ناکارآمدی به جیب هیچ یک از طرفداران نظام با هر سلیقه ای […]

غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در نشست کارگروه های ۲۳ گانه برگزاری آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استانداری خوزستان افزود:باید فضای نشاط را در جامعه باز نشر داد و اجازه نداد فضای یاس و ناامیدی به مردم تزریق شود زیرا عایدات ناکارآمدی به جیب هیچ یک از طرفداران نظام با هر سلیقه ای نمی رود.
وی گفت: نباید بدون ارایه مدرک و سند از شاخص های استانی یا کشوری سخن بگوییم و کشتی را که همه در آن هستیم سوراخ کنیم.
شریعتی یادآور شد: تلاش ما امروز باید بر پایه امیدوار کردن مردم و تزریق فضای امید و نشاط به جامعه و آگاهی بخشی اثر بخش و کمک کننده باشد.
وی ادامه داد: برای نمایش فضای نشاط و نیز اقدامات نظام، باید پس از ۴۰ سال همچنان مردم مشارکت داشته باشند و برنامه های گرامیداشت جشن انقلاب مردمی و نه دولتی باشند.
استاندار خوزستان درخصوص برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید این آیین مردمی، فراگیر و نوآورانه بوده و همه مناطق را پوشش دهد.
وی ادامه داد: برنامه ها باید با حمایت و کمک مردم در هر منطقه بوده و تلاش شود هر آن چه خدمات در طول ۴۰ سال اخیر صورت گرفته، تبیین شود.
شریعتی با اشاره به خدمات ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی گفت: ایرادها و خطاهایی در کار هست که کسی منکر نمی شود ولی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه های مختلف از جمله ورزش، آموزش و پرورش و بهداشت اقدامات بی نظیری صورت گرفته که قابل چشم پوشی نیست.

** برگزاری شکوهمند جشن انقلاب اسلامی موضوعی حیثیتی است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: ترامپ در سخنان خود عنوان کرد که نمی گذارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود و دشمن منتظراست تا چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی به کام ملت ایران تلخ شود بنابراین این موضوع و برگزاری شکوهمند آن به موضوعی حیثیتی، سیاسی و با عرق سیاسی و مذهبی تبدیل شده است.
سید لطف اله سپهر افزود: می طلبد تا به صورت ویژه برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عملکرد درخشان نظام را ارایه دهیم.
وی درخصوص آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نیزگفت: آیین های سالگرد ارتحال امام راحل(ره)
در ۷۰ نقطه خوزستان، و در اهواز نیز روز دوشنبه ۱۴ خرداد ازساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ برگزار می شود.
وی با اشاره شخصیت والای امام خمینی (ره) افزود: شجاعت و جسارت امام راحل(ره) که با مقاومت خود واژه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را تثبیت کرد، خلاصه ای از معصومان و پیامبران الهی بود.
وی در ادامه به تحولات عظیم جمهوری اسلامی در آموزش عالی، بهداشت و درمان، راهسازی و امنیت اشاره کرد و گفت: باید گفتمان عملکردی نظام در همه نشست ها، کنگره ها و برنامه های امسال محور باشد.
حجت الاسلام سپهر ادامه داد: دستگاه های دولتی خوزستان باید امسال برای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ برنامه ویژه در سطح خوزستان برگزار کنند تا از طریق آن عملکرد نظام به جامعه اسلامی اطلاع رسانی شود.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان نیز بیان کرد: شکل برگزاری آیین پیروزی انقلاب اسلامی قدیمی و ملال آور شده و نیاز است تا به سراغ پیشنهادات جدیدتر و شاداب تر برویم.
حجت الاسلام محمد حسین بلک ادامه داد: نگاه ما نباید نگاه به خدمات اداری باشد زیرا چنین موضوعاتی ممکن است برای مردم جذاب نباشد.
وی گفت:دشمن در صدد سو استفاده از وضعیت و در تلاش برای برگرداندن نگاه مردم از شعارهای انقلابی و نظام و انقلاب اسلامی است، بنابراین در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبغه مردمی شدن برنامه ها اهمیت زیادی دارد.
۷۱۴۸/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


غلامرضا شریعتی


چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب


خوزستان

نظرات بسته شده است.