از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 46323

126 بازدید

فاطمه ذوالقدر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به جلسه امروز فراکسیون امید مجلس ادامه داد: در این جلسه بعد از ارائه گزارش کمیته انتخابات فراکسیون امید، نمایندگان اظهار نظرهای مختلفی در مورد انتخابات هیات رییسه مجلس مطرح کردند و نهایتا این موضوع به رای مجمع عمومی فراکسیون گذاشته […]

فاطمه ذوالقدر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به جلسه امروز فراکسیون امید مجلس ادامه داد: در این جلسه بعد از ارائه گزارش کمیته انتخابات فراکسیون امید، نمایندگان اظهار نظرهای مختلفی در مورد انتخابات هیات رییسه مجلس مطرح کردند و نهایتا این موضوع به رای مجمع عمومی فراکسیون گذاشته شد.
وی افزود: بر این اساس، محمدرضا عارف برای کاندیداتوری برای هیات رئیسه مجلس، علی مطهری و مسعود پزشکیان برای نایب رییسی مجلس از سوی فراکسیون انتخاب شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اعضای فراکسیون امید همچنین سید فرید موسوی، پروانه سلحشوری و حسن لطفی را به عنوان گزینه‌های این فراکسیون به عنوان کاندیدای ناظر هیئت ‌رئیسه مجلس انتخاب کردند.
وی گفت: همچنین در این جلسه، محمدعلی وکیلی، علی‌اصغر یوسف نژاد، عبدالکریم حسین زاده، زهرا ساعی، علیرضا رحیمی و حمیده زرآبادی به عنوان کاندیداهای منشی هیات رئیسه مجلس از سوی اعضای فراکسیون انتخاب شدند.
انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی فردا چهارشنبه برگزار می شود.
سیام**۹۱۲۱**۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


فراکسیون امید

نظرات بسته شده است.