از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 44484

119 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرهای کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.وی گفت: جلال محمودزاده نماینده مهاباد به همراه ۲۶ تن از نمایندگان به وزیر کشور و رییس جمهوری درباره بی توجهی به اعتراضات گسترده مردم شهرهای کردنشین […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرهای کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
وی گفت: جلال محمودزاده نماینده مهاباد به همراه ۲۶ تن از نمایندگان به وزیر کشور و رییس جمهوری درباره بی توجهی به اعتراضات گسترده مردم شهرهای کردنشین و بلوچ درباره تعطیلی مبادلات مرزی و تهدید معیشتی مناطق غرب و شرق کشور تذکر داد.
عضو هیات رییسه مجلس اضافه کرد: محمد مهدی زاهدی نماینده راور و کرمان در تذکری به رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار خروج ارز حاصل از صادرات پسته از شمول ارائه به بانک مرکزی شد.
وی ادامه داد: هاجر چنارانی نماینده نیشابور و فیروزه هم در تذکری به رییس جمهوری، خواستاری رسیدگی ویژه به مطالبات پیمانکاران راه با توجه به ایجاد نارضایتی و توقف پروژه ها شد.
رنجبرزاده افزود: جلال محمود زاده نماینده مهاباد به وزیر آموزش و پرورش به دلیل حذف متقاضیان امریه و سرباز معلم با مدرک فوق لیسانس تذکر داد.
وی بیان کرد: جلال محمود زاده، علی محمد مرادی و شهاب نادری نمایندگان مهاباد، قروه و اورامانات هم به وزیر جهاد کشاورزی به دلیل ضعف گسترده در نحوه خرید گندم کشاورزی و حمایت از مرغداران و دامداران توسط سازمان غله و پشتیبانی دام کشور تذکر دادند.
عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: هاجر چنارانی نماینده نیشابور و فیروزه در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، خواستار پرداخت مطالبات پیمانکاران راه خراسان رضوی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان شد.
وی اضافه کرد: محمد عزیزی نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، خواستار رسیدگی فوری به کشاورزان خسارت دیده از سرمازدگی شد.
رنجبرزاده یادآور شد: منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل عدم تعیین تکلیف کارکنان تبصره سه شبکه بهداشت و درمان تذکر داد.
وی بیان کرد: محمد صادق حسنی جوریابی هم به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای عضویت اعضای شورای اسلامی در اتحادیه های صنفی و اتاق های اصناف تذکر داد.
سیام**۹۳۱۴**۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


تذکر کتبی


مبادلات مرزی


پیمانکاران

نظرات بسته شده است.