از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 44363

50 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، محمد محمودی شاه نشین در نطق میان دستور جلسه علنی امروز – یکشنبه – مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ماه رمضان، گفت: اکنون کشور ما در یک برهه حساس و سرنوشت ساز قرار دارد.وی خاطرنشان کرد: خروج بدون منطق و خودخواهانه آمریکا از برجام، تلاش مذبوحانه مستبدان عقب مانده ذهنی […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، محمد محمودی شاه نشین در نطق میان دستور جلسه علنی امروز – یکشنبه – مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ماه رمضان، گفت: اکنون کشور ما در یک برهه حساس و سرنوشت ساز قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: خروج بدون منطق و خودخواهانه آمریکا از برجام، تلاش مذبوحانه مستبدان عقب مانده ذهنی و سیاسی بعضی از کشورهای منطقه و گرفتاری‌هایی کشور در اقتصاد، بازار کسب و کار و آسیب های اجتماعی، همه و همه این حساسیت را چند برابر می‌کند.
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرکس جز این عمل کند، آب در آسیاب دشمن ریخته است و نزد خداوند متعال و نسل‌های آینده شرمنده خواهد شد و ترجیح منافع فردی گروهی و سلیقه سیاسی بر منافع ملی این کشور خیانت به انقلاب، مردم و ایران اسلامی است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت دو سال از شروع به کار مجلس گفت: خدا را شاکریم که مجلس در حوزه تدوین برنامه ششم با محورهای افزایش کمک به قشرهای محروم و حفظ استقلال کشور و ایجاد فضا و بستر اشتغال جوانان تلاش کرده است.
شاه نشین در ادامه به مشکلات موجود در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: عدم توجه به معیشت، شان فرهنگیان و معلمان، بی توجهی به نحوه استخدام حق الزحمه حق التدریسی ها و رفاه آنان، آینده تاریکی را برای فرهنگ و آموزش و پرورش این کشور فراهم خواهد کرد.
وی افزود: وضعیت آموزش و پرورش وضعیتی نیست که خیال مردم ما را راجع به آموزش و پرورش فرزندانشان راحت کند.
نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه به ضرورت ضرورت همدلی و همزبانی مسئولین استانی و شهرستانی است هم اشاره کرد و گفت: اختلافات محلی و اعمال بعضی از سلایق فردی باعث رکود و تعطیلی پروژه‌های عمرانی و سرگردانی و بی اعتمادی مردم به نظام می شود.
وی تاکید کرد: مردم فرماندار، امام جمعه و نماینده مجلس را از هم جدا نمی‌دانند و این مثلث را قدرت نظام و حاکمیت محلی برای توسعه و پیشبرد اهداف منطقی بر می‌شمارند.
شاه نشین خاطرنشان کرد: بزرگان باید ورود کرده و کمک کنند تا وحدت رویه بین این سه مرجع در شهرستانهای ما حاکم شود.
وی در پایان به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و از مسئولین خواست نسبت به رفع آن اقدام کنند.
سیام**۹۳۱۴**۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


نطق


شاه نشین

نظرات بسته شده است.