از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 44070

91 بازدید

به گزارش خطرنگار، پیکر آن مرحوم، صبح امروز (جمعه) از مقابل بیمارستان جم تهران تشییع شد تا به شهر زیر آب از توابع شهرستان سواد کوه استان مازندران انتقال یابد و پس از تشییع در این شهر و بعد از اقامه نماز جمعه، در جوار امامزاده عبدالحق این شهر به خاک سپرده شود.در آیین تشییع […]

به گزارش خطرنگار، پیکر آن مرحوم، صبح امروز (جمعه) از مقابل بیمارستان جم تهران تشییع شد تا به شهر زیر آب از توابع شهرستان سواد کوه استان مازندران انتقال یابد و پس از تشییع در این شهر و بعد از اقامه نماز جمعه، در جوار امامزاده عبدالحق این شهر به خاک سپرده شود.
در آیین تشییع وی، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت الاسلام مصطفی محقق داماد حضور داشتند.
دبیر شورای نگهبان در آیین تشییع مرحوم علیزاده گفت: آن مرحوم به ولایت فقیه عقیده واقعی داشت و به حضرت امام خمینی (ره) عاشقانه علاقه مند بود.
بنا بر اعلام روز جمعه شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی، از مرحوم علیزاده به عنوان فردی با دقت نظر بالا و پرکار یاد کرد و اظهار داشت: ‏از ویژگی‌ های آن مرحوم حضور مستمر در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی و تعامل جدی با نمایندگان بود.
آیت‌الله محمد مومن عضو فقیه شورای نگهبان نیز مرحوم علیزاده را فردی باتقوا توصیف کرد که در راه انجام وظیفه قانونی خویش، در برابر کسی کوتاه نمی ‌آمد.
وی با اشاره به بیش از ۳۰ سال سابقه‌ عضویت مرحوم علیزاده در شورای نگهبان افزود: آن مرحوم چه در انجام وظیفه خود در بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات و چه در بررسی مصوبه های ارسالی مجلس به شورای نگهبان با تعهد و تدین برخورد می‌کرد.
آیت الله مهدی شب زنده دار از فقهای شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگو و سیامک ره پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان به همراه سام سوادکوهی فر، محسن اسماعیلی و نجات الله ابراهیمیان حقوقدانان این شورا نیز در این آیین حضور داشتند.
محمدحسین مقیمی استاندار تهران، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و عیسی امینی رئیس کانون وکلا از دیگر حاضران در آیین تشییع پیکر مرحوم علیزاده بودند.
محمدرضا علیزاده قدیمی ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان بود که ۲۷ اردیبهشت ماه به دلیل عارضه بیماری در سن ۶۷ سالگی درگذشت.
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون بازرسی کل کشور، دادستان انقلاب اسلامی قائم‌شهر، مدیرکل ارزشیابی قضات و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان از سوابق کاری علیزاده محسوب می‌شود.
سیام**۹۱۰۳**۲۰۲۵

انتهای پیام /*


سیاسی


تشییع


علیزاده


شورای نگهبان

نظرات بسته شده است.