از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43998

73 بازدید

به گزارش روز جمعه خطرنگار، از قوه قضائیه، در متن پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی آمده است: درگذشت حاج محمدرضا علیزاده قائم مقام دبیر و عضو حقوقدان شورای نگهبان موجب تاثر و تاسف اینجانب شد؛ آن فقید سعید عمر پربرکتش را در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی صرف کرد و سال ها در […]

به گزارش روز جمعه خطرنگار، از قوه قضائیه، در متن پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی آمده است: درگذشت حاج محمدرضا علیزاده قائم مقام دبیر و عضو حقوقدان شورای نگهبان موجب تاثر و تاسف اینجانب شد؛ آن فقید سعید عمر پربرکتش را در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی صرف کرد و سال ها در خدمت نظام قضایی و حقوقی کشور بود.
آملی لاریجانی در پیام خود، این ضایعه دردناک را به خانواده مرحوم علیزاده، کارکنان دستگاه قضایی و جامعه حقوقدان کشور تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.
به گزارش خطرنگار، محمدرضا علیزاده قدیمی ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان بود که روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به دلیل عارضه بیماری در سن ۶۷ سالگی درگذشت.
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون بازرسی کل کشور، دادستان انقلاب اسلامی قائم‌شهر، مدیرکل ارزشیابی قضات و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان از سوابق کاری علیزاده محسوب می‌شود.
پیکر آن مرحوم، صبح امروز (جمعه) از مقابل بیمارستان جم تهران تشییع شد تا به شهر زیر آب از توابع شهرستان سواد کوه استان مازندران انتقال یابد و پس از تشییع در این شهر و بعد از اقامه نماز جمعه، در جوار امامزاده عبدالحق این شهر به خاک سپرده شود.
اجتمام**۳۲۲۹**۷۳۲۹**۲۰۲۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


پیام تسلیت


شورای نگهبان


علیزاده

نظرات بسته شده است.