از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43961

98 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در بخشی از پیام علی لاریجانی آمده است: صمیمانه، تبریکات این جانب را به مناسبت فرا رسیدن رمضان، ماه نزول قرآن، ماه نیایش و ستایش به درگاه خداوندگار پاکی پذیرا باشید.وی خاطرنشان کرد: رمضان مجالی برای تقویت همدلی، هم صدایی و وحدت میان ملت‌های […]

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در بخشی از پیام علی لاریجانی آمده است: صمیمانه، تبریکات این جانب را به مناسبت فرا رسیدن رمضان، ماه نزول قرآن، ماه نیایش و ستایش به درگاه خداوندگار پاکی پذیرا باشید.
وی خاطرنشان کرد: رمضان مجالی برای تقویت همدلی، هم صدایی و وحدت میان ملت‌های مسلمان و فرصت مغتنمی برای گشودن گره‌ای اختلاف افکن جامعه مسلمین می باشد.
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باور قلبی دارم انسجام و یکپارچگی کشورهای مسلمان به امنیت و آرامش پایدار در جهان اسلام منجر خواهد شد.
لاریجانی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های نزدیک از طریق گفت‌وگو و تعامل سازنده با مجالس کشورهای اسلامی و تلاش برای ایجاد وحدت و هم‌گرایی تا رفع مشکلات و تهدیدات پیش روی امت اسلامی استقبال می‌کند.
وی در پایان از خداوند عزوجل، عزت جهان اسلام و ملت‌های مسلمان را مسألت کرد.
سیام**۹۳۱۴**۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


لاریجانی


پیام تبریک


ماه رمضان

نظرات بسته شده است.