از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43720

64 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نمایندگان مجلس در این نامه خطاب به روسای قوای سه گانه اعلام کردند: ملت شریف ایران اسلامی برای خلق و نگه داشتن انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته مشقات زیادی را متحمل شدند، نقش رهبری امام عظیم الشان و تدابیر رهبر انقلاب، فداکاری ایثارگران و جانفشانی شهدای غیرتمند در قوام […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نمایندگان مجلس در این نامه خطاب به روسای قوای سه گانه اعلام کردند: ملت شریف ایران اسلامی برای خلق و نگه داشتن انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته مشقات زیادی را متحمل شدند، نقش رهبری امام عظیم الشان و تدابیر رهبر انقلاب، فداکاری ایثارگران و جانفشانی شهدای غیرتمند در قوام بخشی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.
نمایندگان مجلس در این نامه تصریح کردند: حال که انقلاب در آستانه ورود به دهه پنجم با مسائلی روبرو شده است که مدیریت انقلابی و جهادی مسئولان نظام با روحیه تعاملی و توجه جدی به مهمات و اولویت های اصلی مردم عزیز را می طلبد، از همه مسئولان به ویژه روسای قوای سه گانه انتظار داریم که به موارد اعلامی با اهتمام بالا توجه کرده تا انقلاب اسلامی مثل گذشته و بلکه بهتر از پیش با سرعت و دقت به سمت تعالی حرکت کند.
وکلای ملت در این نامه برای هر گونه تصمیم سازی، مساعدت و معاضدت برای خدمتی صادقانه به ملت ایران و قوام بخشی به انقلاب و توسعه کمی و کیفی انقلاب اعلام آمادگی کردند.
مجلسی ها در این نامه همچنین بر تلاش همه ارکان انقلاب برای ترویج محیط تعاملی و ایجاد روحیه وحدت بین ارکان نظام و احزاب سیاسی برای نیل به آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کردند.
نمایندگان مجلس هوشیاری تمام عیار مسئولان نظام در مقابل عداوت و کینه ورزی دولت آمریکا به ویژه جهالت اخیر رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا در خصوص خروج از برجام را ضروری دانستند.
۱۸۲ نماینده در این نامه همچنین بر تلاش همه جانبه قوای سه گانه برای گشایش اقتصادی، ایجاد اشتغال و رونق بخشی معیشت مردم ، اهتمام جامع برای مقابله جدی و قاطع با رانت، ارتشاء و سوءاستفاده از موقعیت و حیف و میل بیت المال و برخورد شدید با عوامل ترویج فساد مالی و اداری در جامعه تاکید کردند.
نمایندگان مجلس همچنین خواستار برنامه ریزی دقیق، سریع و نتیجه بخش برای مقابله هوشمندانه با شبکه قاچاق کالا و ارز، توجه سریع و جدی به قشر ضعیف جامعه، روستانشینان و حاشیه نشینان شهری و کشاورزان پرتلاش شدند.
احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه این نامه را در جلسه علنی امروز – سه شنبه – مجلس شورای اسلامی قرائت کرد.
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


نامه


برجام ۹۷

نظرات بسته شده است.