از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 42993

112 بازدید

به گزارش خطرنگار، غلامرضا کاتب امروز- شنبه- افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است جلسه غیرعلنی پارلمان برای بررسی وضعیت بازار ارز و نوسانات موجود در این بازار، فردا برگزار شود.عضو هیات‌رئیسه مجلس اضافه کرد: در این راستا از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز بانک مرکزی برای حضور در […]

به گزارش خطرنگار، غلامرضا کاتب امروز- شنبه- افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است جلسه غیرعلنی پارلمان برای بررسی وضعیت بازار ارز و نوسانات موجود در این بازار، فردا برگزار شود.
عضو هیات‌رئیسه مجلس اضافه کرد: در این راستا از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز بانک مرکزی برای حضور در این جلسه غیرعلنی دعوت شده است.
نماینده مردم گرمسار در مجلس با اشاره به جزئیات چگونگی برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز، اظهار داشت: قرار است رئیسان کمیسیون‌های اقتصادی مجلس در این جلسه سخنرانی کرده و دیدگاه‌های خود را پیرامون وضعیت بازار ارز مطرح کنند.
به گزارش خانه ملت، عضو هیات ‌رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه بازار ارز نیازمند ساماندهی است، خاطر نشان کرد: مجلس از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای ساماندهی وضعیت بازار ارز استفاده کرده و در این مسیر راهکارهای لازم را نیز به دولت ارائه می‌دهد.
سیام*۳۰۶۱*۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


ارز


جهانگیری

نظرات بسته شده است.