از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 42881

45 بازدید

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، علیرضا معزی روز شنبه در نخستین گردهمایی مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها وسازمان های تابعه وزارت کشور افزود: وظیفه سازمانی ما ارتباط دو سویه است و اگر دچار خلل شود پارازیتی را در وظایف محول شده خواهیم داشت.وی با تاکید بر این که ارتباط باید […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، علیرضا معزی روز شنبه در نخستین گردهمایی مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها وسازمان های تابعه وزارت کشور افزود: وظیفه سازمانی ما ارتباط دو سویه است و اگر دچار خلل شود پارازیتی را در وظایف محول شده خواهیم داشت.
وی با تاکید بر این که ارتباط باید دو سویه باشد، ادامه داد: باید توجه کرد که اخبار به مسئولین ومردم به چه شکلی ارسال می شود که این اولین قدم در ارتباط موثر با آنها است و روابط بین دولت و مردم شکل می گیرد.
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اظهارداشت: تعامل به معنای ارتباط دوسویه نباید صرفا از طریق رسانه ها برگزار شود وباید به گونه ای انجام شود که زمینه پرسش و پاسخ از نگاه مردم به مسئولین فراهم شود.
معزی افزود: مردم وقتی در برخورد با مشکلات احساس کنند که مسایل آنان به زودی حل نمی شود ولی مسئولین به مشکلات آنها واقف هستند احساس آرامش می کنند.
وی یادآور شد: انتظار افکار عمومی اعتمادسازی است وزمانی اتفاق می افتد که با شفافیت هرچه تمام ارائه اطلاعات را حق مردم بدانیم.
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت خاطرنشان کرد: نمی توانیم بگوییم که مردم نامحرم هستند ،دانستن آنچه در کشور اتفاق می افتد جزو حقوق مردم است حتی اگر آنها از ما درخواست نکرده باشند.
معزی به موضوع پاسخگویی هم اشاره کرد و گفت:ایرادی که وجود دارد این است که فکر می کنیم به هر ایرادی که رسانه ای از ما می گیرد باید پاسخ دهیم ولی اینطور نیست.
وی افزود: شکل های متنوعی از پاسخگویی وجود دارد اعم از پاسخگویی به عامه مردم ، نخبگان ، کارشناسان و ذینفعان و رسانه ها که باید تفکیک قائل شویم .
وی با یادآوری مشکل آب در برخی استان ها ، اضافه کرد: اگر مشکل آب در برخی استان ها داریم باید دید چگونه به مسئولین ارسال کنیم و چگونه به سئوال نخبگان و مسئولین استان پاسخ دهیم .
معزی گفت: اگر می خواهیم به مشکل پاسخ ندهیم باید دلیل روشنی داشته باشیم .
بخش دوم این گردهمایی به دلیل طرح موضوعات درون سازمانی بدون حضور خبرنگاران برگزار شد .
سیام * ۱۰۵۳**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


معزی


اطاع رسانی دولت


نشست

نظرات بسته شده است.