از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 42351

89 بازدید

سید حسین نقوی حسینی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، درباره اقدام ترامپ مبنی بر خروج از برجام اظهار کرد: در تمامی جریان توافقی که صورت گرفت جمهوری اسلامی ایران نشان داد که اهل منطق و مذاکره است و این برای جامعه جهانی ثابت شد. وی اضافه کرد: امروز همچنین برای […]

سید حسین نقوی حسینی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، درباره اقدام ترامپ مبنی بر خروج از برجام اظهار کرد: در تمامی جریان توافقی که صورت گرفت جمهوری اسلامی ایران نشان داد که اهل منطق و مذاکره است و این برای جامعه جهانی ثابت شد.
وی اضافه کرد: امروز همچنین برای دنیا ثابت شد آمریکا اهل منطق و مذاکره نیست و نمی تواند به توافقات خود پایبند باشد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای شرایط جدید برنامه مدونی تهیه کرده و اجماع خوبی میان قوای سه گانه وجود دارد.
نقوی حسینی ادامه داد: فراکسیون امید، مستقلین و نمایندگان ولایی نیز امروز در بیانیه ای تاکید کردند اجازه نخواهیم داد بازگشت تحریم ها بر زندگی مردم تاثیر بگذارد.
وی اضافه کرد: مطمئن هستیم جامعه جهانی در این شرایط پشت ترامپ نمی ایستد و در این تحریم ها شرکت نمی کند چون آنها به آمریکایی ها اصرار کردند در برجام بماند.
این نماینده مجلس ادامه داد: آمریکا بداند با این اقداماتش راه به جایی نخواهد برد و نمی تواند وحدت ملت ایران را خدشه دار و به خواسته خود برسد.
شبک**۹۱۲۱**۱۹۸۳**۳۴۰۴

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


برجام ۹۷


کمیسیون امنیت ملی

نظرات بسته شده است.