از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 41773

41 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، علی اکبری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز – یکشنبه – مجلس با بیان اینکه مردم اشتیاق به دانستن، آگاهی و نظارت بر اعمال حاکمان و دولتمردان را با انسداد تلگرام از دست نمی‌دهند، افزود: انجام فیلترینگ از تلگراف تا تلگرام، دستاوردی جز افزایش گسل بی‌اعتمادی ثمری را در […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، علی اکبری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز – یکشنبه – مجلس با بیان اینکه مردم اشتیاق به دانستن، آگاهی و نظارت بر اعمال حاکمان و دولتمردان را با انسداد تلگرام از دست نمی‌دهند، افزود: انجام فیلترینگ از تلگراف تا تلگرام، دستاوردی جز افزایش گسل بی‌اعتمادی ثمری را در بر نداشته است.
وی به گسترش رقابت در این زمینه اشاره کرد و گفت: هر کجا انحصار ایجاد شود شکوفایی نیست و هر کجا که رقبا را حذف کنیم خلاقیت نیست. به دلیل اینکه ام‌القرا هستیم و از فرهنگ و تمدن چند هزار ساله برخورداریم باید با تقویت شبکه‌های داخلی و توانمندسازی آنها عرصه را به ‌دیگران واگذار نکنیم.
اکبری ادامه داد: تگرام امروزه ضرورتی روشن در ارتباطات و بخشی از فضای کسب و کار است.
وی تاکید کرد: ضمن تقویت مراقبت‌های امنیتی باید با تولید محتوا در دفاع از ظرفیت‌ها و منافع ملی ، خودسانسوری را کنار بگذاریم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دقت نظر و احساس مسئولیت هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معاینه بیماران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اهتمام برای تسهیل در تامین تجهیزات مورد نیاز ادامه داد: از تیزبینی و هوشمندی پلیس فتا در مراقبت از حقوق مردم و انجام تکالیف قانونی و همچنین از دقت و سرعت عمل تعویض پلاک خودرو تشکر می کنم.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از کالای ایرانی گفت: از تولیدکنندگان تقاضا را داریم تا این فرمایشات را یک فرصت بدانند و با پرهیز از به فکر سود آنی بودن ، نگاه بلند مدت و پایدار داشته باشند.
اکبری افزود: تولیدکنندگان جنس مرغوب، بسته‌بندی مناسب، قیمت منصفانه و پایداری در بازار را نشانه بگیرند و اعتماد مردم در داخل کشور را برای مصرف کالای داخلی جلب کنند و در بازارهای بین المللی به رقابت بپردازند.
سیام**۹۳۱۴**۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


نطق


فیلتر


تلگرام

نظرات بسته شده است.