از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 36381

114 بازدید

به گزارش خطرنگار، یحیی کمالی پور درتشریح نشست امروز- سه شنبه- کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این استفساریه مطرح شده است که آیا مهلت ۲ سال موضوع قسمت پایانی ماده ۲۴۲ آیین دادرسی کیفری مصوب ۴ اسفند ۹۲، شامل هر دو مرحله تحقیق در دادسرا و دادگاه می شود.نماینده مردم […]

به گزارش خطرنگار، یحیی کمالی پور درتشریح نشست امروز- سه شنبه- کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این استفساریه مطرح شده است که آیا مهلت ۲ سال موضوع قسمت پایانی ماده ۲۴۲ آیین دادرسی کیفری مصوب ۴ اسفند ۹۲، شامل هر دو مرحله تحقیق در دادسرا و دادگاه می شود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد درمجلس شورای اسلامی، بیان داشت: همچنین مطرح شده است که آیا مقصود از عبارت درهر صورت درجرائم موجب مجازات سلب حیات مدت بازداشت موقت از سال درسایرجرائم از یک سال تجاوز نمی کند آن است که پس از انقضای مدت ۲ سال متهم بلاقید آزاد شود.
به گزارش خانه ملت، عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: همچنین مطرح شده است که آیا مدتی که متهم به دلیل نداشتن وثیقه درزندان به سر می برد آیا جزء مدت بازداشت محسوب می شود که به دلیل صریح بودن ماده قانونی استفساریه رد شد.
در نشست امروز اولویت های این کمیسیون دربررسی طرح ها و لوایح مورد توجه قرار گرفت.
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان این مطلب عنوان داشت: بنابراین مقرر شد که کلیه طرح های اولویت دار ظرف یک تا دو هفته آینده بررسی شوند.
کمالی پور ادامه داد: همچنین بررسی جزئیات قانون تجارت نیز دردستورکار قرارگرفت.
سیام*۳۰۶۱*۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


کمالی پور


رد استفساریه

نظرات بسته شده است.