از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 31357

134 بازدید

محمد ابراهیم رضایی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری خمین، افزود: تحریم ها و فشارها هرگز نتوانسته ایران اسلامی را تضعیف کند و ملت همیشه در صحنه با اتحاد و انسجام از مشکلات اقتصادی گذر خواهند کرد.وی اظهارکرد: حضور آگاهانه در عرصه اقتصادی در سال آینده نیز دنبال خواهد شد و اهداف نظام اسلامی در […]

محمد ابراهیم رضایی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری خمین، افزود: تحریم ها و فشارها هرگز نتوانسته ایران اسلامی را تضعیف کند و ملت همیشه در صحنه با اتحاد و انسجام از مشکلات اقتصادی گذر خواهند کرد.
وی اظهارکرد: حضور آگاهانه در عرصه اقتصادی در سال آینده نیز دنبال خواهد شد و اهداف نظام اسلامی در سایه بصیرت و تلاش مردم و مسئولان یکی پس از دیگری به ثمر می رسد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برچیده شدن دولت داعش و شکست تجزیه سوریه و عراق موفقیتی بزرگ در سال جاری بود و در داخل کشور نیز امسال گام های خوبی در مسیر رونق تولید، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و بهره برداری ازطرح های بزرگ صنعتی و زیر بنایی برداشته شد که قابل تقدیر است.
رضایی بیان کرد: سال آینده نوید بخش رشد اقتصادی، بهبود تولید، اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.
امام جمعه خمین نیز در این نشست گفت: جذب سرمایه گذار، فراهم کردن زیر ساخت های گردشگری، راه اندازی موزه انقلاب اسلامی و ساخت میدان نقش امام راحل از اولویت هایی است که در سال آینده در زادگاه امام خمینی (ره) باید دنبال شود.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: خمین از ظرفیت های گردشگری بسیاری برخوردار است اما به دلیل نبود زیر ساخت اقامتی و تفریحی و خدماتی ماندگاری مسافران و گردشگران درآن محدود است.
وی ادامه داد: توسعه اماکن اقامتی، بازارچه و موزه باید نزدیک بیت تاریخی امام خمینی(ره) که از جاذبه ترین تاریخی استانجام بگیرد.
امام جمعه خمین افزود: با وجودی که از تصویب ساخت موزه انقلاب اسلامی در این شهرستان ۲ سال می گذرد اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
حجت الاسلام حسینی افزود: در صورتی که این موزه در زادگاه معمار کبیر انقلاب ایجاد شود تحول چشمگیری در جذب گردشگر در این خطه و استان مرکزی به وجود می آورد.
وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد رغبت در آنان برای تقویت زمینه های اشتغالزایی و تولید در خمین شد.
سرپرست فرمانداری خمین نیز در این نشست با تقدیر از مدیران و مسئولانی که در سال جاری باعث تحقق اهداف بلند دولت تدبیر و امید در زادگاه امام راحل شدند، گفت: با فراهم شدن زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و بسته های تشویقی دولت خمین به زودی رشد خوبی را تجربه می کند و در سال آتی ثمرات اقدامات انجام شده با کاهش بیکاری و خروج از رکود اقتصادی نمایان خواهد شد.
احمد طهرانی افزود: تخصیص اعتبار ویژه برای ایجاد اشتغال در خمین از محل صندوق توسعه ملی و از اعتبارات قانون حمایت از اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایر فرصتی مناسب برای ایجاد شغل و رفع بیکاری دراین شهرستان است.
وی ادامه داد: جذب این تسهیلات و اجرای طرح های کارآفرینی و اشتغالزایی و بهره مندی از بسته های تشویقی دولت در زادگاه امام راحل چهره اقتصادی شهر را در آینده نزدیک تغییر اساسی می دهد.
سرپرست فرمانداری خمین گفت: فرهنگ سازی در مدیریت منابع آب از موضوعات اساسی در خمین است و باید در سال آینده به صورت جدی در این حوزه تلاش شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارای بالاترین نرخ بیکاری در استان است.
/۶۰۱۳/۷۲۷۷

انتهای پیام /*


سیاسی


شورای اداری


نماینده مجلس


خمین

نظرات بسته شده است.