از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 31264

85 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، حبیب الله نیکزادی پناه در جلسه علنی امروز – چهارشنبه – مجلس در مخالفت با استیضاح وزیر جهاد کشاورزی افزود: حجتی در دوران سازندگی و بعد از جنگ در پست های مختلف مشغول به کار بوده و اقدامات وی در همه پست ها بسیار مثبت بوده است.وی خاطرنشان کرد: امروز […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، حبیب الله نیکزادی پناه در جلسه علنی امروز – چهارشنبه – مجلس در مخالفت با استیضاح وزیر جهاد کشاورزی افزود: حجتی در دوران سازندگی و بعد از جنگ در پست های مختلف مشغول به کار بوده و اقدامات وی در همه پست ها بسیار مثبت بوده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز با حضور وی بسیاری از مشکلات وزارت جهادکشاورزی سر و سامان یافته است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: مشکل ما این است که فقط امروز را نگاه می کنیم و به گذشته نگاه نمی کنیم تا ببینیم حجتی چه وزارتخانه ای را تحویل گرفته است. وی وزارتخانه ورشکسته ای را تحویل گرفته بود.
نیکزادی پناه با بیان این که حجتی وزارت جهاد کشاورزی را از نابودی نجات داد، گفت: همواره مشکلات زیادی در بخش کشاورزی داریم، وزیر جهادکشاورزی توانست این مشکلات را حل کند و حتی کاری کارستان کرده است. نباید این گونه علیه اش سخن بگویم.
وی تصریح کرد اگر امروز مادر حوزه های انتخابیه خود مشکلاتی داریم به حجتی چه ارتباطی دارد.
نماینده مردم بم در مجلس افزود برخی می گویند معاونان وزارت جهاد کشاورزی پیر هستند ولی من می گویم همین معاونان پیر بودند که این همه تلاش کردند و وزارتخانه را به این جا رساندند، بگذاریم این مرد عملگرا کارها را سر و سامان دهد.
نیکزادی پناه گفت: حجتی از خانواده شهدا و ایثارگران است و ما مطمئن هستیم می تواند بهتر از گذشته در این وزارتخانه فعال باشد.
سیام**۹۳۱۴**۹۱۲۱**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


استیضاح


جهاد کشاورزی


حجتی

نظرات بسته شده است.